De Invoice Module is ontwikkeld op basis van de behoeften van onze klanten. Zij gaven aan dat het verwerken van inkoopfacturen een zeer tijdrovende taak is. U ontvangt maandelijks inkoopfacturen die moeten worden vergeleken met de producten die u aan uw klanten levert. Dit proces kan veel tijd in beslag nemen en de kans op fouten is aanzienlijk. Met behulp van ons systeem kunt u uw maandelijkse inkoopfactuur eenvoudig inladen via een Excel-upload of API-koppeling. Hierdoor hoeft u de factuur niet meer handmatig te splitsen; het systeem doet dit automatisch voor u. Zodra de inkoopfactuur is verwerkt, hoeft u deze alleen nog maar te controleren en te kijken naar eventuele uitzonderingen die het systeem aangeeft. Vervolgens kunt u de factuur doorsturen naar uw boekhoudsysteem. De factuurgegevens worden correct en met de juiste productnamen in uw facturatiesysteem geplaatst, waarna u klaar bent om deze te versturen.
Automatisch alle verschillen van de factuur
Versnelling en versimpeling van uw facturatie periode
Directe koppeling met uw boekhoud/ facturatie systeem
Geen fouten meer in uw facturatie
Met de Invoice Module zijn er tal van verschillende mogelijkheden en instellingen die volledig op uw behoeften kunnen worden afgestemd. Enkele veelgebruikte functies zijn:
Hierbij worden bijvoorbeeld bellen of support op een speciaal artikel geplaatst zodat dit netjes op de factuur terecht kan komen.
Hierdoor kunt u de inkoopfactuur automatisch inladen zonder handmatige handelingen.
U kunt uw orders automatisch in het systeem laten inladen, zodat u kunt factureren wanneer u wilt met de juiste aantallen.
Met de orderverdeling kunt u verschillende gebruikers van hetzelfde product op meerdere vestigingen, abonnementen of met verschillende marges plaatsen. Hierdoor wordt het nog eenvoudiger om specifieke factuurregels te splitsen
We hebben al veel verschillende systemen gekoppeld, wat betekent dat uw systeem mogelijk al gereed is voor gebruik. De standaardkoppelingen die we hebben zijn onder andere met RoutIT, KPN, HostFact, SnelStart, AFAS, Exact Online en WeFact.
Ons team houdt er ook van om samen met u te brainstormen over de mogelijkheden. Dus we zien graag uw aanmelding hieronder of via een e-mail naar invoice@jorr-itsolutions.nl.
Vraag een gesprek aan en kom samen met een collega van ons brainstormen over hoe we de koppeling het best in elkaar kunnen zetten zodat het perfect is naar uw wens
Wij nemen de punten die besproken zijn tijdens het gesprek mee en developen een nette koppeling tussen uw systemen
we gaan een dag zitten om alles goed te koppelen aan hoe u uw boekhoud systeem heeft ingericht en wij leggen uit hoe u verder de applicatie maandelijks kan gebruiken