• Curieweg 7
  • info@jorr-itsolutions.nl
  • +085 822 0100
undraw_Contract_re_ves9.png

Over de invoice module

De invoice module is ontwikkeld vanuit de vraag van klanten. Zij gaven aan dat het verwerken van inkoopfacturen een zeer tijdrovende klus is. U ontvangt de inkoopfactuur maandelijks, deze factuur moet vergeleken worden met de producten die u aan uw klanten levert. Controles zoals: "Zijn deze gegevens nog wel up to date met wat daadwerkelijk is afgesloten." Kunnen u veel tijd kosten en de kans op fouten is aannemelijk. Door gebruik te maken van ons systeem kan u doormiddel van een Excel Upload of API koppeling uw maandelijkse inkoopfactuur inladen. Hierdoor hoeft u niet zelf meer de factuur uit te splitsen maar doet het systeem dit voor u. Is de inkoopfactuur verwerkt, dan hoeft u deze alleen nog te controleren en te kijken bij de uitzonderingen die het systeem aangeeft. Hierna kunt u deze doorzetten naar uw boekhoudsysteem. De factuurregels komen op de gewenste plekken met de gewenste productnamen in uw facturatie systeem terecht en u bent klaar om deze te versturen.

  • Automatisch alle verschillen van de factuur

  • Versnelling en versimpeling van uw facturatie periode

  • Directe koppeling met uw boekhoud/ facturatie systeem

  • Geen fouten meer in uw facturatie

De mogelijkheden van invoice

Met de invoice module komen enorm veel verschillende mogelijkheden en instellingen die volledig op u afgestemd kunnen worden een aantal veel gebruikte functies zijn:

Hierbij worden bijvoorbeeld bellen of support op een speciaal artikel geplaatst zodat dit netjes op de factuur terecht kan komen.

Hierdoor kan u automatisch de inkoop factuur inladen zonder handmatige actie

U kunt uw Orders automatisch laten inladen in het systeem zodat u kan factureren wanneer u wilt met de juiste aantallen

Met de orderverdeling kan u verschillende users van hetzelfde product op meerderen vestigingen/ abonnementen/ verschillende marges zetten hiermee kan je nog makkelijker bepaalde factuur regels uitsplitsen

We hebben al veel verschillende systemen gekoppeld waardoor misschien uw systeem al klaar ligt om te gebruiken. De koppelingen die we standaard hebben liggen zijn: RoutIT, KPN, Hostfact, Snelstart, AFAS, Exact online, WeFact

Ons team houdt er ook van om met u samen te brainstormen over de mogelijkheden. Dus we zien graag uw aanmelding hieronder of met een mailtje naar invoice@jorr-itsolutions.nl

Group-38.png
undraw_business_deal_re_up4u.svg
  • 1

    Vraag een gesprek aan

    Vraag een gesprek aan en kom samen met een collega van ons brainstormen over hoe we de koppeling het best in elkaar kunnen zetten zodat het perfect is naar uw wens

  • 2

    Development

    Wij nemen de punten die besproken zijn tijdens het gesprek mee en developen een nette koppeling tussen uw systemen

  • 3

    Implementatie

    we gaan een dag zitten om alles goed te koppelen aan hoe u uw boekhoud systeem heeft ingericht en wij leggen uit hoe u verder de applicatie maandelijks kan gebruiken

Onze standaard koppelingen